divendres, 22 de març del 2013

El temps proporciona explicacions...



Trobe a faltar moltes coses, no t'ho vaig a negar. Mire arrere i recorde com era la meua vida quan tenia 20 anys i pensava que, 12 anys després, tot anava a seguir de la mateixa manera. Vaig fer les meues eleccions; hui, sóc conscient que en algunes d'elles em vaig equivocar. Vaig errar en aquelles que a dia de hui més em dolen. 


No sé en quin moment ni per què, et vas oblidar de mi. Et vas oblidar sent jo encara molt xiqueta, mentre creixia i necessitava el teu suport i el teu consol en els moments més tristos i durs que vaig patir. Va haver-hi ocasions en les quals em vaig gitar a dormir, sentint-me sola i enfonsada, sense tenir una mà amiga que m'ajudara a alleugerir les meues llàgrimes, o almenys, no tenia la mà que anys arrere tantes vegades m'havia ajudat.

Vaig anar creixent, amb marques d'un passat que seguisc necessitant oblidar. Vaig créixer sense el consol de qui era el meu suport i la meua seguretat. Vaig seguir sense pensar, superant problemes i aclaparaments, i en els moments tristos tancava els ulls per a no pensar que t'havies oblidat de mi. 

Mai ho vaig comprendre. No vaig comprendre que pogueres estar mesos i mesos sense saber res de nosaltres. Dies i setmanes sense ser capaç de preguntar-me si necessitava alguna cosa. Sempre pense que em vau exigir moltes coses i, volent o sense voler, em vau recriminar en molts moments, les meues breus absències en el temps -molt breus-, però tu no has sigut capaç de jutjar-te a tu, ni de jutjar perquè una persona té la situació que té, i quines són les coses que t'han fet arribar ací. 


Ara m'atrevisc a dir que no és que el temps qui dóna respostes, el temps proporciona explicacions, i amb elles es poden descriure les històries de cada un de nosaltres, i dels altres, i predir qualsevol situació. 

1 comentari:

  1. Eres una cobarde, por decir "para gente con tu educación 0" y borrar el tuit, si pensaras que tenías razón lo hubieras dejado, pero sabes que yo nunca te falté ni lo mas mínimo al respeto, has sido tu la que tiene modales que alguien que dice defender a los ciudadanos desde un partido político, sea este el que sea, no puede tener.Pero aparte de cobarde, eres una intransigente, tus opiniones son las únicas y las demás no merecen la pena, porque no coinciden con las mías.De todas formas no pienso dejarlo así,tengo tiempo libre.

    ResponElimina